!!! Prijaté objednávky vybavujeme priebežne. Objednávky prijaté v popoludňajších hodinách nemusia byť vybavené v ten istý deň !!!

Kontakt simon basic neos

Kategórie

Košík  

Žiadne produkty

0,00 € Poštovné
0,00 € DPH
0,00 € Spolu

Ceny s DPH

Košík Pokladňa

Postup pri reklamácií:

  1. Pred samotnou reklamáciou doporučujeme nás vopred kontaktovať telefonicky alebo emailom .
  2. Spolu s tovarom je potrebné doložiť vyplnený reklamačný lístok s presným popisom chýb, nedostatkov a podmienok kedy a ako sa chyba prejavuje (uviesť "nefunguje" nestačí!). Ďalej v ňom uviesť č. faktúry a priložiť záručný list (ak bol vystavený). Bez týchto náležitostí sa reklamačné oddelenie nebude reklamáciou zaoberať a výrobok bude zaslaný späť na náklady zákazníka !!!
  3. Reklamovaný tovar musí byť zaslaný čistý a mechanicky nepoškodený.
  4. Reklamáciu zašlite na adresu prevádzky firmy. Zásielky odoslané na dobierku nebudú prebraté a budú vrátené späť adresátovi.
  5. Tovar musí byť vhodne zabalený. Ak dôjde k poškodeniu tovaru pri doprave z dôvodu nevhodného zabalenia, bude tento vrátený späť.
  6. V reklamačnom liste uveďte meno pracovníka príp. kontakt ktorý reklamáciu podal.
  7. Reklamácia môže byť uznaná až po otestovaní technikom, prípadne výrobcom. Pri oprávnenej reklamácií si vyhradzujeme právo na opravu alebo výmenu tovaru, pokiaľ to nie je možné tak vrátenie zostatkovej ceny tovaru, prípadne výmenu za iný tovar.
  8. Akékoľvek ďalšie nároky sú vylúčené.

Reklamačný protokol na stiahnutie:

PDF

WORD